dc.contributor.author | Abudayya, Abdallah | |
dc.contributor.author | Singstad, Gyda | |
dc.contributor.author | Ottestad, Silje | |
dc.contributor.author | Holm, Linda Nygaard | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T10:39:11Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T10:39:11Z | |
dc.date.created | 2022-09-20T08:10:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Sykepleien. 2022, 110 (89911):e-89911 | en_US |
dc.identifier.issn | 1892-6304 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022116 | |
dc.description.abstract | Tiden vi lever i, har vist at det er behov for eksible undervisningsløsninger og varierte digitale pedagogiske metoder som fremmer engasjement og studentaktiv læring. For å oppnå ønskelige resultater av digitale opplegg må studentene føle seg trygge i situasjonen og bli tilbudt godt planlagte og tilpassede læringsopplegg. Digital kafédialog kan gi mer studentaktivitet og reeksjon og dermed fremme kunnskap og forståelse for komplekse utfordringer i sykepleie. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norsk sykepleierforbund. | en_US |
dc.subject | kafédialog | en_US |
dc.subject | sykepleierutdanning | en_US |
dc.subject | pedagogikk | en_US |
dc.title | Sykepleierstudenter lærte mer av fysisk enn digital kafédialog | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Open Access | en_US |
dc.source.pagenumber | 1-36 | en_US |
dc.source.volume | 110 | en_US |
dc.source.journal | Sykepleien | en_US |
dc.identifier.doi | 10.4220/Sykepleiens.2022.89911 | |
dc.identifier.cristin | 2053307 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |