Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAbudayya, Abdallah
dc.contributor.authorSingstad, Gyda
dc.contributor.authorOttestad, Silje
dc.contributor.authorHolm, Linda Nygaard
dc.date.accessioned2022-09-28T10:39:11Z
dc.date.available2022-09-28T10:39:11Z
dc.date.created2022-09-20T08:10:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSykepleien. 2022, 110 (89911):e-89911en_US
dc.identifier.issn1892-6304
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022116
dc.description.abstractTiden vi lever i, har vist at det er behov for eksible undervisningsløsninger og varierte digitale pedagogiske metoder som fremmer engasjement og studentaktiv læring. For å oppnå ønskelige resultater av digitale opplegg må studentene føle seg trygge i situasjonen og bli tilbudt godt planlagte og tilpassede læringsopplegg. Digital kafédialog kan gi mer studentaktivitet og reeksjon og dermed fremme kunnskap og forståelse for komplekse utfordringer i sykepleie.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorsk sykepleierforbund.en_US
dc.subjectkafédialogen_US
dc.subjectsykepleierutdanningen_US
dc.subjectpedagogikken_US
dc.titleSykepleierstudenter lærte mer av fysisk enn digital kafédialogen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderOpen Accessen_US
dc.source.pagenumber1-36en_US
dc.source.volume110en_US
dc.source.journalSykepleienen_US
dc.identifier.doi10.4220/Sykepleiens.2022.89911
dc.identifier.cristin2053307
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel