Show simple item record

dc.contributor.authorRefsnes, Elisabeth
dc.date.accessioned2019-01-29T14:30:25Z
dc.date.available2019-01-29T14:30:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2582907
dc.description.abstractHensikten med studien har vært å undersøke relasjonskvalitetens betydning for mestring. Det er særlig relasjonskvaliteten mellom leder og medarbeider jeg har vært interessert i. Det finnes mye kvantitativ forskning på feltet, og grunnet mangelfull kvalitativ forskning om emnet, vil denne studiens bidrag være interessant.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherVID vitenskapelige høgskole. Diakonhjemmet Oslonb_NO
dc.subjectverdibasert ledelsenb_NO
dc.subjectledelsenb_NO
dc.subjectmestringnb_NO
dc.subjectlederenb_NO
dc.subjectmedarbeiderenb_NO
dc.subjectrelasjonskvalitetnb_NO
dc.titleTre nøkler til mestring. En studie om ledelse, relasjonskvalitet og mestringnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber90nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record