Elevundersøkelsen 2010
dc.contributor | Ohna, Stein Erik | |
dc.contributor.author | Gjermestad, Anita | |
dc.contributor.author | Luteberget, Laila | |
dc.date.accessioned | 2011-01-03T09:57:06Z | |
dc.date.available | 2011-01-03T09:57:06Z | |
dc.date.issued | 2011-01-03T09:57:06Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98745 | |
dc.description | 4. nasjonale forskningskonferanse. Oslo 18. - 19. oktober 2010 | en_US |
dc.description.abstract | Framlegget bygger på resultatene fra elever i VGS som har omfattende hjelpebehov. Undersøkelsen gjennomføres i Rogaland Fylkeskommune. Den retter seg mot elever med ulik grad av funksjonsvansker, store sammensatte vansker. Opplæringstilbudet til elevene undersøkelsen retter seg mot kalles hverdagslivstrening, og foregår i spesielt tilrettelagte undervisningslokaler. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | elevundersøkelser | en_US |
dc.subject | videregående skoler | en_US |
dc.subject | funksjonshemming | en_US |
dc.title | Elevundersøkelsen 2010 | en_US |
dc.type | Lecture | en_US |
dc.source.pagenumber | 1 s. | en_US |