Vis enkel innførsel

dc.contributorOhna, Stein Erik
dc.contributor.authorGjermestad, Anita
dc.contributor.authorLuteberget, Laila
dc.date.accessioned2011-01-03T09:57:06Z
dc.date.available2011-01-03T09:57:06Z
dc.date.issued2011-01-03T09:57:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/98745
dc.description4. nasjonale forskningskonferanse. Oslo 18. - 19. oktober 2010en_US
dc.description.abstractFramlegget bygger på resultatene fra elever i VGS som har omfattende hjelpebehov. Undersøkelsen gjennomføres i Rogaland Fylkeskommune. Den retter seg mot elever med ulik grad av funksjonsvansker, store sammensatte vansker. Opplæringstilbudet til elevene undersøkelsen retter seg mot kalles hverdagslivstrening, og foregår i spesielt tilrettelagte undervisningslokaler.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectelevundersøkelseren_US
dc.subjectvideregående skoleren_US
dc.subjectfunksjonshemmingen_US
dc.titleElevundersøkelsen 2010en_US
dc.typeLectureen_US
dc.source.pagenumber1 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel