Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKaasa, Asbjørn
dc.contributor.authorFredriksen, Kristin F.
dc.contributor.authorWoll, Katrine Mauseth
dc.contributor.authorSkjeggestad, Erik
dc.date.accessioned2013-05-23T09:07:48Z
dc.date.available2013-05-23T09:07:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-82-8048-128-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/98645
dc.description.abstractBåde sosialt arbeid og diakonien kan sies å handle om konkret innsats for å fremme verdier og holdninger i samfunnet. Det kan for eksempel dreie seg om at tilsidesatte inkluderes og får være aktive medaktører. Derfor etablerte vi en ny felles undervisningsmodul: D.E.L.T.A. for internstudenter og brukere av NAV (eksternstudenter). Den bærende ide` har vært å skape et læringsmiljø der studenter og lærere får tilgang til kunnskap fra brukere og brukergruppers møte med den norske velferdsstaten. Denne felles arenaen har vist seg å være viktig for å utforske i partnerskap hva som kjennetegner gode verdier og relasjoner i profesjonell praksis.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherDiakonhjemmet Høgskoleno_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport;3/2013
dc.subjectbrukermedvirkningno_NO
dc.subjectsosialt arbeidno_NO
dc.subjectsosialarbeidereno_NO
dc.subjectutdanningno_NO
dc.subjectfagutviklingno_NO
dc.subjectsosionomerno_NO
dc.subjectsosionomutdanningno_NO
dc.subjectHUSKno_NO
dc.titleBrukermedvirkning i undervisning. Erfaringsrapport fra undervisningsmodulen D.E.L.T.A. Dialog - Engasjement – Læring – Trivsel - Akseptno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber52 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel