Brukermedvirkning i undervisning. Erfaringsrapport fra undervisningsmodulen D.E.L.T.A. Dialog - Engasjement – Læring – Trivsel - Aksept
dc.contributor.author | Kaasa, Asbjørn | |
dc.contributor.author | Fredriksen, Kristin F. | |
dc.contributor.author | Woll, Katrine Mauseth | |
dc.contributor.author | Skjeggestad, Erik | |
dc.date.accessioned | 2013-05-23T09:07:48Z | |
dc.date.available | 2013-05-23T09:07:48Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8048-128-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98645 | |
dc.description.abstract | Både sosialt arbeid og diakonien kan sies å handle om konkret innsats for å fremme verdier og holdninger i samfunnet. Det kan for eksempel dreie seg om at tilsidesatte inkluderes og får være aktive medaktører. Derfor etablerte vi en ny felles undervisningsmodul: D.E.L.T.A. for internstudenter og brukere av NAV (eksternstudenter). Den bærende ide` har vært å skape et læringsmiljø der studenter og lærere får tilgang til kunnskap fra brukere og brukergruppers møte med den norske velferdsstaten. Denne felles arenaen har vist seg å være viktig for å utforske i partnerskap hva som kjennetegner gode verdier og relasjoner i profesjonell praksis. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Diakonhjemmet Høgskole | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport;3/2013 | |
dc.subject | brukermedvirkning | no_NO |
dc.subject | sosialt arbeid | no_NO |
dc.subject | sosialarbeidere | no_NO |
dc.subject | utdanning | no_NO |
dc.subject | fagutvikling | no_NO |
dc.subject | sosionomer | no_NO |
dc.subject | sosionomutdanning | no_NO |
dc.subject | HUSK | no_NO |
dc.title | Brukermedvirkning i undervisning. Erfaringsrapport fra undervisningsmodulen D.E.L.T.A. Dialog - Engasjement – Læring – Trivsel - Aksept | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 52 s. | no_NO |