Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRoness, Stein
dc.date.accessioned2014-02-14T18:43:07Z
dc.date.available2014-02-14T18:43:07Z
dc.date.issued2014-02-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/98342
dc.description.abstractDenne masteroppgaven er en kvalitativ studie basert på fire intervjuer med til sammen åtte informanter. To lærere som jobber i ungdomsskolen, to saksbehandlere i barneverntjenesten, to rådgivere som arbeider i Pedagogisk psykologisk tjeneste og to terapeuter i Barne- og ungdomspsykiatrien. Felles for informantene er at de alle har erfaring fra arbeid med ungdommer i ungdomsskolealder som har vegret seg for å gå på skolen. Tema for oppgavene er hvilke tanker, ideer og forestillinger de ulike instansene har til fenomenet skolevegring.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectfamilieterapino_NO
dc.subjectsystemisk praksisno_NO
dc.subjectstudentarbeiderno_NO
dc.subjectskolevegringno_NO
dc.subjectungdomno_NO
dc.subjectungdomskolenno_NO
dc.titleSkolevegring- hva handler det om? En undersøkelse om hva ansatte ved skole, PPT, BUP og barnevern tenker om skolevegringno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber76 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel