Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNag, Thomas Haugen
dc.contributor.authorNordvik, Øyvind
dc.contributor.authorAndersen, Kjetil
dc.contributor.authorSortvik, Wenche Margrethe
dc.contributor.authorPettersen, Nicholas Ny
dc.date.accessioned2023-02-19T14:38:57Z
dc.date.available2023-02-19T14:38:57Z
dc.date.created2023-02-14T10:31:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationTidsskriftet sykepleien. 2022, 110, e-90552en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3052162
dc.description.abstractSykepleierstudenter opplever ofte at det er et gap mellom teorien som læres på skolen, og det de erfarer i praksis. Ferdighetstrening gjennom simulering kan fungere som en brobygger for å knytte sammen teori og praksis. Det kan øke studentenes praksisutbytte. I denne artikkelen beskriver vi våre erfaringer med å tilby tredjeårsstudenter simuleringstrening under praksisperioden i psykisk helsearbeid. Vi ser også på hvilken tilleggsverdi simuleringstrening kan gi utover ordinær praksis.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorsk Sykepleierforbunden_US
dc.subjectsykepleierstudenteren_US
dc.subjectsimuleringen_US
dc.subjectsimuleringen_US
dc.subjectferdighetstreningen_US
dc.titleSimulering av truende situasjoner kan gi tryggere sykepleierstudenteren_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumbere-90552en_US
dc.source.volume110en_US
dc.source.journalTidsskriftet sykepleienen_US
dc.identifier.doi10.4220/Sykepleiens.2022.90552
dc.identifier.cristin2125880
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel