Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFolkman, Anne Katrine
dc.contributor.authorHaga, Britt Marit
dc.date.accessioned2023-02-19T12:18:09Z
dc.date.available2023-02-19T12:18:09Z
dc.date.created2022-06-14T15:25:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for helseforskning. 2022, 18 (1), 1-13en_US
dc.identifier.issn1504-3614
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3052156
dc.description.abstractDenne artikkelen beskriver læring fra et pedagogisk endringsarbeid i høyere utdanning, ved omlegging til litteraturstudie av bacheloroppgaven, på to utdanninger våren 2021. Hensikten med denne fagartikkelen er å formidle pedagogiske og didaktiske erfaringer, og kunnskapsutvikling i omleggingsprosessen med relevans for andre utdanninger. I endringsarbeidet som presenteres er både studenters og underviseres læring i fokus, dette for å fremme både bedre utdanningskvalitet og livslang læring med betydning for profesjonell praksis.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherSeptentrio Academic Publishingen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectpedagogisk endringsarbeiden_US
dc.subjecthøyere utdanningen_US
dc.subjectlitteraturstudieen_US
dc.subjectGDPRen_US
dc.titleOmlegging til litteraturstudier på høyere utdanning. Læring fra et endringsarbeiden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfattere(n). Denne artikkelen er lisensiert under en Creative Commons Navngivelse 4.0 Internasjonal lisens.en_US
dc.source.pagenumber11-13en_US
dc.source.volume18en_US
dc.source.journalNordisk tidsskrift for helseforskningen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7557/14.6414
dc.identifier.cristin2031848
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal