Show simple item record

dc.contributor.authorFolkman, Anne Katrine
dc.contributor.authorHaga, Britt Marit
dc.date.accessioned2023-02-19T12:18:09Z
dc.date.available2023-02-19T12:18:09Z
dc.date.created2022-06-14T15:25:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for helseforskning. 2022, 18 (1), 1-13en_US
dc.identifier.issn1504-3614
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3052156
dc.description.abstractDenne artikkelen beskriver læring fra et pedagogisk endringsarbeid i høyere utdanning, ved omlegging til litteraturstudie av bacheloroppgaven, på to utdanninger våren 2021. Hensikten med denne fagartikkelen er å formidle pedagogiske og didaktiske erfaringer, og kunnskapsutvikling i omleggingsprosessen med relevans for andre utdanninger. I endringsarbeidet som presenteres er både studenters og underviseres læring i fokus, dette for å fremme både bedre utdanningskvalitet og livslang læring med betydning for profesjonell praksis.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherSeptentrio Academic Publishingen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectpedagogisk endringsarbeiden_US
dc.subjecthøyere utdanningen_US
dc.subjectlitteraturstudieen_US
dc.subjectGDPRen_US
dc.titleOmlegging til litteraturstudier på høyere utdanning. Læring fra et endringsarbeiden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfattere(n). Denne artikkelen er lisensiert under en Creative Commons Navngivelse 4.0 Internasjonal lisens.en_US
dc.source.pagenumber11-13en_US
dc.source.volume18en_US
dc.source.journalNordisk tidsskrift for helseforskningen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7557/14.6414
dc.identifier.cristin2031848
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal