Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorYtterland, Eldri Essén
dc.date.accessioned2015-08-10T10:52:28Z
dc.date.available2015-08-10T10:52:28Z
dc.date.issued2015-08-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/295849
dc.description.abstractI løpet av årene som bruker av barnehage, også sett med pedagogiske briller, har jeg tenkt at hverdagen i barnehagen er preget av øyeblikkets tyranni, der løsninger på problemer kreves raskt. Løsningene i de mange øyeblikkene må være tilpasset utrolig mange aspekter; det enkelte barn, fag, samvittighet, etikk og moral, barnehagens regler og planer mm. De ansatte må ha evner, holdninger, ferdigheter og kunnskaper som gjør det mulig å takle disse utfordringene på stående, eller til og med hoppende og hinkende, fot. Hvordan gjør de det? Mine undringer rundt dette førte til valg av følgende problemstilling for denne oppgaven: «Hvordan skapes et lærende miljø i barnehagen?» - Hva er et lærende miljø? - Hva gjøres og hvordan gjøres det for å få det til?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectstudentarbeidernb_NO
dc.subjectverdibasert ledelsenb_NO
dc.subjectledelsenb_NO
dc.subjectbarnehagernb_NO
dc.subjectlæringsmiljønb_NO
dc.title… at du får inn … får noe nytt hele tiden. Om lærende miljø i barnehagernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber81 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel