Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAustnaberg, Hans
dc.contributor.authorBirkedal, Erling
dc.date.accessioned2020-04-07T13:35:30Z
dc.date.available2020-04-07T13:35:30Z
dc.date.created2017-10-09T13:20:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationPrismet. 2017, 68 (3), 169-188.en_US
dc.identifier.issn0032-8847
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2650677
dc.description.abstractKorleis kan trusopplæringa vera ein faktor i å utvikla menighetene i Den norske kyrkja? Dette er hovudspørsmålet i artikkelen. Det empiriske materialet er etablert gjennom intervju med tilsette og soknerådsleiarar i seks menigheter. Analysen er strukturert etter fem ekklesiologiske dimensjonar over kva ein menighet bør vera og gjera. Hovudfunn er at trusopplæringa har ført til eit større «me» i forståinga av kven som høyrer til menigheten, vekt på det teologiske innhaldet i tiltaka, men òg ein ambivalens i å relatera trusopplæringa til andre delar av arbeidet i menigheten. Ei utfordring for trusopplæringa er å bli meir fokusert på kva som er menigheten sitt oppdrag som sendt til verda, og vilje til stadig å vera i utviklingen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherIKO - Kirkelig pedagogisk senteren_US
dc.subjecttrosopplæringen_US
dc.subjectmenighetsutviklingen_US
dc.subjectkateketeren_US
dc.subjectmenighetspedagogeren_US
dc.subjectpresteren_US
dc.titleTrusopplæringa sitt potensial i utvikling av menighetenen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderOpen Accessen_US
dc.source.pagenumber169-188en_US
dc.source.volume68en_US
dc.source.journalPrismeten_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doi10.5617/pri.5556
dc.identifier.cristin1503367
cristin.unitcode251,1,0,0
cristin.unitnameFakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel