Trusopplæringa sitt potensial i utvikling av menigheten
Peer reviewed, Journal article
Published version
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2650677Utgivelsesdato
2017Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Artikler / Articles [1070]
- Publikasjoner fra CRIStin [996]
Sammendrag
Korleis kan trusopplæringa vera ein faktor i å utvikla menighetene i Den norske kyrkja? Dette er hovudspørsmålet i artikkelen. Det empiriske materialet er etablert gjennom intervju med tilsette og soknerådsleiarar i seks menigheter. Analysen er strukturert etter fem ekklesiologiske dimensjonar over kva ein menighet bør vera og gjera. Hovudfunn er at trusopplæringa har ført til eit større «me» i forståinga av kven som høyrer til menigheten, vekt på det teologiske innhaldet i tiltaka, men òg ein ambivalens i å relatera trusopplæringa til andre delar av arbeidet i menigheten. Ei utfordring for trusopplæringa er å bli meir fokusert på kva som er menigheten sitt oppdrag som sendt til verda, og vilje til stadig å vera i utvikling