Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOfferdal, Marit
dc.date.accessioned2016-09-22T11:31:30Z
dc.date.available2016-09-22T11:31:30Z
dc.date.issued2016-09-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2409777
dc.description.abstractDenne masteroppgaven undersøker hvilken betydning kjønn kan ha i rolleovergangen fra kollega til leder i den norske skolen. Målet er å analysere organisasjonsinterne rolleoverganger i et kjønnsperspektiv. Evaluering fra grunnskolen i den kommunen som studien henter sitt datamateriale fra, viser at avdelingsledere står i en lojalitetskonflikt mellom å være kollega og samtidig en tydelig leder. Masteroppgaven er en empirisk undersøkelse av hvordan tre menn og tre kvinner beskriver rolleovergangen. Analysen er gjennomført som en systematisk tekstkondensering av datamaterialet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectstudentarbeidernb_NO
dc.subjectverdibasert ledelsenb_NO
dc.subjectledelsenb_NO
dc.subjectlederenb_NO
dc.subjectkjønnnb_NO
dc.subjectverdiernb_NO
dc.subjectrolleovergangnb_NO
dc.subjectskolenb_NO
dc.titleHva kan kjønn bety i rolleovergang fra kollega til leder?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber79 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel