Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSøvik, Margrethe Bakstad
dc.date.accessioned2014-12-08T07:59:33Z
dc.date.accessioned2014-12-18T07:27:26Z
dc.date.available2014-12-08T07:59:33Z
dc.date.available2014-12-18T07:27:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationJournal of Information Literacy 2014, 8(2):101-117
dc.identifier.issn1750-5968
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/227698
dc.descriptionDette er en pdf av forlagets publiserte versjon etter avtale. Tidsskriftets side: http://ojs.lboro.ac.uk/ojs/index.php/JIL/index
dc.language.isoeng
dc.titlePractices of ambiguity: becoming “information literate” in two Norwegian schools
dc.typeJournal article
dc.typePeer reviewed
dc.date.updated2014-12-08T07:59:33Z
dc.identifier.doi10.11645/8.2.1938
dc.identifier.cristin1181875


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel