Show simple item record

dc.contributor.authorHansen, Torill Gjerpe
dc.date.accessioned2014-08-25T12:18:30Z
dc.date.available2014-08-25T12:18:30Z
dc.date.issued2014-08-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/218022
dc.description.abstractMange utdanningsløp og arbeidsplasser innen helse- og sosialt arbeid tilbyr systematisk veiledning til sine studenter og ansatte. Veiledning er en ledet prosess som kan bidra til å utforske og finne ny forståelse, samt utvide veisøkerens kompetanse i samspill og samhandling. Gruppeveiledning gir mulighet for flere å dele og å lære av hverandres historier og opplevelser, med mål om at det kan gi støtte og nyttige refleksjoner for arbeidet den enkelte står i. Denne studien undersøker erfaringer fra en veiledningsgruppe i et videreutdanningsløp for helse- og sosialarbeidere. Hovedfokuset i studien er på samspill, relasjon og kommunikasjon i gruppen. Samtidig er den opptatt av hvilke betydning dette har på deltakernes utbytte av gruppeveiledningen og i tilbudet til klienter og andre som studentene samarbeider med.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectstudentarbeidernb_NO
dc.subjectfamilieterapinb_NO
dc.subjectsystemisk praksisnb_NO
dc.subjectveiledningsgruppernb_NO
dc.subjecthelse- og sosialarbeiderenb_NO
dc.subjectsystematisk veiledningnb_NO
dc.titleErfaringer fra en veiledningsgruppe. Hvordan beskriver helse- og sosialarbeidere sine erfaringer med å delta i en veiledningsgruppe i SEPREP Ung?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber82 s.nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record