Kombinert læring. En evaluering av IKT-støttet undervisning i sykepleierutdanningen
dc.contributor.author | Bingen, Hanne Maria | |
dc.contributor.author | Aasbrenn, Martin | |
dc.date.accessioned | 2009-10-15T13:32:54Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98541 | |
dc.description.abstract | Ved Diakonhjemmet Høgskole har vi hatt deltidsstudenter i sykepleie i over 10 år, og har i løpet av de 10 årene forsøkt mange ulike IKT-støttede undervisningsformer. Ved 10-årsjubileet ble våre erfaringer publisert i rapporten Nåla i Posten (Bingen m.fl., 2008). Denne rapporten presenterer det systematiske arbeidet gjort i forlengelsen av Nåla i Posten for å forbedre undervisningsopplegget vårt. | en |
dc.format.extent | 349826 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Diakonhjemmet Høgskole | en |
dc.relation.ispartofseries | 2009:4 | en |
dc.subject | undervisning | en |
dc.subject | IKT | en |
dc.subject | pedagogikk | en |
dc.subject | stream | en |
dc.subject | sykepleierutdanning | en |
dc.title | Kombinert læring. En evaluering av IKT-støttet undervisning i sykepleierutdanningen | en |
dc.type | Research report | en |
dc.source.pagenumber | 63 s. | en |