Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBartnes, Grete
dc.date.accessioned2013-09-27T11:33:57Z
dc.date.available2013-09-27T11:33:57Z
dc.date.issued2013-09-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/98356
dc.description.abstractFormålet med min undersøkelse har vært å få dybdekunnskap om hvordan grunnskolelærerutdanningen underviser lærerstudentene for at de skal være godt rustet til å jobbe med klasser som har et mangfold av elever. Denne studien har et spesielt fokus på hvordan lærerne får kompetanse til å jobbe med elever i klassen som har bistand fra barnevernet. Forskningsspørsmålene har vært hvilke tema underviser utdanningen i og hvilke arbeidsmetoder bruker de i undervisningen for å nå dette målet.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectstudentarbeiderno_NO
dc.subjectfamilieterapino_NO
dc.subjectlærerutdanningno_NO
dc.subjectbarnevernno_NO
dc.subjectbarnno_NO
dc.subjecteleverno_NO
dc.titleBarnevernsperspektivet i lærerutdanning: relasjonsfokus som nøkkelen til et godt lærings- og utviklingsmiljø.En kvalitativ studie av hvordan grunnskolelærerutdanningen forbereder lærerstudentene på deres framtidige arbeid i grunnskolen med elever som har bistand fra barnevernetno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber88 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel