"La eksperten fare". Oppgaven har fokus på grunnleggende krav til kompetanse hos terapeuter i arbeidet med bruk av reflekterende prosesser.
dc.contributor.author | Gjertzen, Ann-Rita | |
dc.date.accessioned | 2011-09-09T11:54:34Z | |
dc.date.available | 2011-09-09T11:54:34Z | |
dc.date.issued | 2011-09-09T11:54:34Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98282 | |
dc.description.abstract | Masteroppgaven er en kvalitativ studie som bygger på to filosofiske retninger, fenomenologi og hermeneutikk. Utgangspunktet for forskningen er engasjement for bruken av reflekterende team etter Professor Tom Andersens arbeid. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | studentarbeider | en_US |
dc.subject | familieterapi | en_US |
dc.subject | terapeuter | en_US |
dc.subject | terapiformer | en_US |
dc.subject | fenomenologi | en_US |
dc.subject | hermeneutikk | en_US |
dc.title | "La eksperten fare". Oppgaven har fokus på grunnleggende krav til kompetanse hos terapeuter i arbeidet med bruk av reflekterende prosesser. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 113 s. | en_US |