Foreldrekurs. En meningsfull tilnærming til problematisk dataspilling?
dc.contributor.author | Røyksund, Alfred | |
dc.date.accessioned | 2011-09-09T11:38:38Z | |
dc.date.available | 2011-09-09T11:38:38Z | |
dc.date.issued | 2011-09-09T11:38:38Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98280 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven er en kvalitativ studie basert på tekstanalyse og tre intervjuer av foreldre/familier i forbindelse med gjennomføring av et pilotposjekt i regi av Blå Kors Senter våren 2010. Pilotprosjektet som var et foreldrekurs med temaet "World of Warcraft og andre online rolle- og strategispill", gikk over fem kvelder. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | studentarbeider | en_US |
dc.subject | familieterapi | en_US |
dc.subject | foreldrekurs | en_US |
dc.subject | dataspill | en_US |
dc.subject | barn | en_US |
dc.subject | foreldre | en_US |
dc.subject | avhengighet | en_US |
dc.title | Foreldrekurs. En meningsfull tilnærming til problematisk dataspilling? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 95 s. | en_US |