Korleis kan diakonen undervise katolske konfirmantar? Ein kvalitativ studie av fermingskatekesen.
dc.contributor.author | Solend, Audun Kjell | |
dc.date.accessioned | 2011-04-06T11:35:00Z | |
dc.date.available | 2011-04-06T11:35:00Z | |
dc.date.issued | 2011-04-06T11:35:00Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98056 | |
dc.description.abstract | Handlar om korleis diakonen kan undervise konfirmantgrupper, velje metodar, konkretisere innhaldet og realitere dette til dei unge. Målet med studien er å lære meir om konfirmantundervisning i eit diakonalt perspektiv. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.subject | diakoni | en_US |
dc.subject | studentarbeider | en_US |
dc.subject | konfirmanter | en_US |
dc.subject | konfirmantundervisning | en_US |
dc.title | Korleis kan diakonen undervise katolske konfirmantar? Ein kvalitativ studie av fermingskatekesen. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 93 s. | en_US |