Svømmetrening i klasserommet. Å ruste ungdom til å tåle personlige tap. Ei drøfting av nytteverdien av undervisningsopplegget ”Tap, livsmot og håp” for 10. klassetrinn.
dc.contributor.author | Øvstebø, Tore Johan | |
dc.date | 2007 | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T11:18:33Z | |
dc.date.issued | 2008-01-08T11:18:33Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98014 | |
dc.format.extent | 547893 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | |
dc.language.iso | nor | |
dc.subject | diakoni | en |
dc.subject | studentarbeider | en |
dc.subject | kriser | en |
dc.subject | traumer | en |
dc.subject | resiliens | en |
dc.subject | mestring | en |
dc.title | Svømmetrening i klasserommet. Å ruste ungdom til å tåle personlige tap. Ei drøfting av nytteverdien av undervisningsopplegget ”Tap, livsmot og håp” for 10. klassetrinn. | en |
dc.type | Master thesis | en |