Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTangen, Janne Kristin
dc.contributor.authorOterholm, Inger
dc.date.accessioned2024-05-23T13:31:28Z
dc.date.available2024-05-23T13:31:28Z
dc.date.created2024-05-22T09:52:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationLæring om læring. 2024, 11 (1), https://www.ntnu.no/ojs/index.php/lol/article/view/5879en_US
dc.identifier.issn2535-4108
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3131265
dc.description.abstractTema for denne artikkelen er hvilke muligheter for læring som ligger i veksling mellom utdanning og arbeid for sosionomstudenter. Studien bygger på en survey som ble gjennomført blant førsteårsstudenter i to studentkull og intervjuer med fire studenter i et senere førsteårskull. Funnene ses i lys av koherensbegrepet og ulike læringsmekanismer. Studentenes veksling mellom jobb og studier bidrar til kobling mellom teoretisk og praktisk kunnskap og til å skape meningsfulle sammenhenger mellom disse læringskontekstene.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectgrensekryssingen_US
dc.subjectkoherensen_US
dc.subjectlæringen_US
dc.subjectarbeiden_US
dc.subjectutdanningen_US
dc.subjectstudieren_US
dc.titleMulighet for læring mellom arbeidsliv og utdanning for sosionomstudenteren_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright (c) 2024 Janne Kristin Tangenen_US
dc.source.pagenumber1-12en_US
dc.source.volume11en_US
dc.source.journalLæring om læringen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.cristin2270064
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal