Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSletteland, Nina
dc.date.accessioned2023-10-10T11:03:17Z
dc.date.available2023-10-10T11:03:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3095465
dc.description.abstractFokus i oppgaven er å vise mulige utfall når kvadrantmodellen og integrativ gestaltisk praksis er brukt i en veiledningssituasjon. Veisøkerne i gruppeveiledningen er menn i lederroller og i yrkesfaglige stillinger, veilederne er to videreutdanningsstudenter i tverrfaglig veiledning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherVID vitenskapelige høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectawarenessen_US
dc.subjectoppmerksomt nærværen_US
dc.subjectintegrativ gestalt-veiledningen_US
dc.subjectteamveiledningen_US
dc.subjectkvadrantmodellenen_US
dc.titlePå hvilken måte kan veileders awareness påvirke teamveiledning?en_US
dc.typeStudent paper, othersen_US
dc.source.pagenumber21en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal