dc.contributor.author | Sletteland, Nina | |
dc.date.accessioned | 2023-10-10T11:03:17Z | |
dc.date.available | 2023-10-10T11:03:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3095465 | |
dc.description.abstract | Fokus i oppgaven er å vise mulige utfall når kvadrantmodellen og integrativ gestaltisk praksis er brukt i en veiledningssituasjon. Veisøkerne i gruppeveiledningen er menn i lederroller og i yrkesfaglige stillinger, veilederne er to videreutdanningsstudenter i tverrfaglig veiledning. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | VID vitenskapelige høgskole | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | awareness | en_US |
dc.subject | oppmerksomt nærvær | en_US |
dc.subject | integrativ gestalt-veiledning | en_US |
dc.subject | teamveiledning | en_US |
dc.subject | kvadrantmodellen | en_US |
dc.title | På hvilken måte kan veileders awareness påvirke teamveiledning? | en_US |
dc.type | Student paper, others | en_US |
dc.source.pagenumber | 21 | en_US |