Hver gang vi møtes. Bruk av reflekterende team for å fremme godt samarbeid mellom studenter i studentbolig
dc.contributor.author | Høydahl, Vibeke | |
dc.date.accessioned | 2015-08-17T12:24:44Z | |
dc.date.available | 2015-08-17T12:24:44Z | |
dc.date.issued | 2015-08-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/297265 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven handler om hvordan jeg som studentrådgiver, min kollega Toril og fire studenter høsten 2014 gjorde et aksjonsforskningsprosjekt. I løpet av seks møter hjemme hos studentene snakket vi sammen etter reflekterende team modellen. Et gjennomgående tema for møtene var ”trivsel i studentboligen”. For å beskrive prosessen har jeg laget en modell som jeg kaller syklusbevegelse. Denne tar for seg 8 steg – fra jeg begynner mine forberedelser, til jeg etter endt møte reflekterer over hva jeg har blitt ekstra opptatt av under møtet vårt. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | studentarbeider | nb_NO |
dc.subject | familieterapi | nb_NO |
dc.subject | systemisk praksis | nb_NO |
dc.subject | studenter | nb_NO |
dc.subject | studentboliger | nb_NO |
dc.subject | trivsel | nb_NO |
dc.subject | kommunikasjon | nb_NO |
dc.subject | vennskap | nb_NO |
dc.title | Hver gang vi møtes. Bruk av reflekterende team for å fremme godt samarbeid mellom studenter i studentbolig | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 86 s. | nb_NO |