Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAustnaberg, Hans
dc.date.accessioned2020-11-13T14:08:03Z
dc.date.available2020-11-13T14:08:03Z
dc.date.created2019-09-19T09:27:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationTidsskrift for praktisk teologi. 2019, 36 (1), 51-61.en_US
dc.identifier.issn1893-4773
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2687865
dc.description.abstractDåpssamlinga er eit viktig møtepunkt mellom dåpsforeldre og kyrkja. I artikkelen avgrensar eg meg til å undersøka korleis prest og kateket legg opp samlingane og spør korleis formidling, sosialisering og aktiv deltaking samverkar i opplegget. Artikkelen byggjer på eit empirisk materiale som er kome i stand gjennom observasjon av dåpssamlingar og kvalitative forskingsintervju i seks kyrkjelydar i to bispedømme. Fokus i presentasjonen og drøftingane er kva kunnskaps- og læringssyn som ligg under og pregar opplegget for dåpssamlingane. Sjølv om sosialisering og aktiv deltaking er ein del av dåpssamlingane, finn eg at dei er sterkt prega av det eg i artikkelen kallar formidling og utfordringa er særleg å involvera dåpsforeldra meir i dialog.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherMF vitenskapelig høyskole
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no
dc.titleDåpssamlingar i Den norske kyrkjaen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber51-61en_US
dc.source.volume36en_US
dc.source.journalTidsskrift for praktisk teologien_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.48626/tpt.v36i1.5365
dc.identifier.cristin1726543
cristin.unitcode251,1,0,0
cristin.unitnameFakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal