Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNordlien, Marianne
dc.date.accessioned2016-09-28T11:59:50Z
dc.date.available2016-09-28T11:59:50Z
dc.date.issued2016-09-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2411391
dc.description.abstractDenne masteroppgaven handler om hvordan barnehagelærere samarbeider med familier der barn strever i barnehagen. Denne studien er en kvalitativ studie basert på intervjuer med fem barnehagelærere. Hensikten med denne studien er å få innsikt i og å utvikle kunnskap om hvordan barnehagelærere samarbeider med familier i en barnehagekontekst. Problemstillingen for studien er: Hvordan beskriver barnehagelærere det å samarbeide med familier når barn strever med sosiale og emosjonelle utfordringer i barnehagen?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectstudentarbeidernb_NO
dc.subjectfamilieterapinb_NO
dc.subjectsystemisk praksisnb_NO
dc.subjectbarnehagelærerenb_NO
dc.subjectfamiliernb_NO
dc.subjectbarnehagennb_NO
dc.subjectfamiliesamarbeidnb_NO
dc.subjectbarnnb_NO
dc.subjectforeldrenb_NO
dc.subjectbarnehagernb_NO
dc.title«Jeg tør jo ikke rote meg inn i familiens tøffe historie». En kvalitativ studie av barnehagelæreres beskrivelser av det å samarbeide med familier der barn strever i barnehagen - sett i et systemisk perspektivnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber82 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel