Inderes motivasjon for norsk som andrespråkslæring basert på kultur, fortolkning og akkulturasjon : et kvalitativt feltstudie
dc.contributor.author | Staurland, Ruth Wenche | |
dc.date.accessioned | 2012-09-09T20:31:24Z | |
dc.date.available | 2012-09-09T20:31:24Z | |
dc.date.issued | 2012-09-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/162171 | |
dc.description | Master's thesis in global studies. School of Mission and Theology, May 2012 | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | Norwegian language | no_NO |
dc.subject | language learning | no_NO |
dc.subject | Indian immigrants | no_NO |
dc.subject | itercultural encounters | no_NO |
dc.title | Inderes motivasjon for norsk som andrespråkslæring basert på kultur, fortolkning og akkulturasjon : et kvalitativt feltstudie | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 84 s. | no_NO |