Blar i Bachelor i vernepleie (2019-) / Bachelor's Theses in Social Education på emneord "stegvis-deduktiv induktiv (SDI) analyse"
Viser treff 1-2 av 2
-
Kvalitet veiledning i praksis. Hvilke faktorer kan fremme/hemme kvalitet praksisveiledningen av vernepleierstudenter?
(Bachelor thesis, 2019)Bakgrunn : Flere sentrale styringsdokumenter har satt praksisstudier på agendaen, med målet om å øke kvaliteten og samarbeidet mellom de forskjellige aktørene som er sentrale i praksisstudiene. Problemstilling : Vi ønsker ... -
Traumebevisst forståelse som et felles språk. En kvalitativ studie av hvordan traumebevisst forståelse kan bidra til økt medborgerskap
(Bachelor thesis, 2021-06)Bakgrunn: Alle mennesker skal ses på som likeverdige. En traumebevisst forståelse i miljøarbeid anerkjenner utviklingshemmede som deltakere i eget liv, og kan bidra til økt samhandling basert på trygghet og felles språk. ...