Blar i 9 Historiske samlinger / Historical collections på utgivelsesdato
Viser treff 421-440 av 606
-
Jeg visste ikke at sykepleiere måtte tenke så mye… - systematisk studentrefleksjon
(Fou-rapport Diakonissehjemmets høgskole;3/2000, Research report, 2000)Rapporten beskriver hvordan en har gått fram for metodisk å tilrettelegge for systematisk studentrefleksjon i 1. studieenhet i sykepleierutdanningen, der hensikten er å bidra til at studentene raskt lærer å reflektere og ... -
Mellom tradisjon og pluralisme
(Journal article, 2000) -
100 år på Steinerud
(Journal article, 2000) -
Politi og diakoni
(Journal article, 2000) -
Prosjekt ungdomsdiakoni
(Journal article, 2000) -
Diakonatet i Metodistkirken
(Journal article, 2000) -
Det hellige år 2000 : jubileum for det permanente diakonat
(Journal article, 2000) -
Tresteg til bedre tverrkulturell kompetanse
(Journal article, 2000) -
Pasientene er først og fremst mennesker
(Journal article, 2001) -
Med diakoni i 50 år
(Journal article, 2001) -
Rapport fra hospitsfellesskapet
(Journal article, 2001) -
Diakoni i katastrofeområde
(Journal article, 2001) -
Når utvikling må synes
(Journal article, 2001) -
Kirkens diakonale engasjement for natur og miljø
(Journal article, 2001) -
Kan ikke lukke nøden ute
(Journal article, 2001) -
Høring vedrørende "Embetet i Den norske kirke. Instilling fra et utvalg nedsatt av Kirkerådet"
(Journal article, 2001) -
Der diakoni og vekkelse bor sammen
(Journal article, 2001) -
Diakonalt arbeid : en integrert del av den danske folkekirkes arbeide
(Journal article, 2001) -
Diakonene som fulgte Der Führer
(Journal article, 2001) -
Det jeg skrev, det skrev jeg? - Sykepleiedokumentasjon slik den blir undervist i en helsefaglig høgskole, og slik den blir praktisert i kirurgisk avdeling
(Fou-rapport Diakonissehjemmets høgskole;2/2001, Research report, 2001)Rapportens hovedfokus er sykepleiedokumentasjonen på en kirurgisk avdeling på Diakonissehjemmets sykehus. En kort gjennomgang av sykepleiedokumentasjonen ved sykehuset bekrefter at det er store variasjoner i form og innhold ...