dc.contributor.author | Hunskår, Irene | |
dc.date.accessioned | 2012-11-08T13:09:06Z | |
dc.date.available | 2012-11-08T13:09:06Z | |
dc.date.issued | 2012-11-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/95734 | |
dc.description | Masteravhandling. Det Informationsvidenskabelige Akademi. København | no_NO |
dc.description.abstract | Med data frå av ei spørjeskjemaundersøking vert det undersøkt kva kunnskaps- og ferdighetsområder som er viktige for norske bibliotekarar som underviser i medisinske og helsefaglege bibliotek. Resultata frå denne undersøkinga dannar bakgrunn for ein intervjustudie med fire norske helsefaglege bibliotekarar som har undervisningsoppgåver. Med utgangpunkt i intervjua vert bibliotekarane sine personlege opplevingar og erfaringar med undervisarrolla analysert, og deira tankar om korleis identiteten som undervisande bibliotekar vert skapt, blir belyst. | no_NO |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.subject | bibliotekarer | no_NO |
dc.subject | undervisning | no_NO |
dc.subject | informasjonskompetanse | no_NO |
dc.subject | medisinske bibliotek | no_NO |
dc.title | Undervisande bibliotekarar i medisinske og helsefaglege bibliotek. Kompetanse, roller og identitet | no_NO |
dc.title.alternative | Teaching librarians in medical and health libraries. Competence, roles and identity | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 64 s. | no_NO |