dc.contributor.author | Storås, Rigmor | |
dc.date.accessioned | 2022-09-05T12:16:34Z | |
dc.date.available | 2022-09-05T12:16:34Z | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3015800 | |
dc.description.abstract | Oppgaven tar utgangspunkt i gestaltterapi, og Hostrups idé om at gestaltterapeuten
skal bidra til at individet får en positiv utvikling ved å bli oppmerksom på den sammenheng
som det er mellom klientens tanker og følelser, og da skape innsikt hos klienten. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | VID vitenskapelige høgskole Bergen | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Gestaltterapi | en_US |
dc.subject | Veileders rolle | en_US |
dc.subject | Gruppeveiledning | en_US |
dc.title | Kontaktformer: hvem blir jeg som veileder når motet svikter | en_US |
dc.type | Student paper, others | en_US |
dc.source.pagenumber | 91 | en_US |