Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKuven, Britt Moene
dc.date.accessioned2015-09-22T11:02:13Z
dc.date.available2015-09-22T11:02:13Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn82-7928-071-5
dc.identifier.issn1890-0437
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/301136
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver gjennomføringen av et skriveprosjekt i første studieår ved sykepleierutdanningen ved Diakonissehjemmet høgskole studieåret 2004/05. Hensikten med prosjektet er å få erfaring med hvordan studenter i sykepleierutdanningen kan dra nytte av hverandres tilbakemeldinger i skriveprosessen. Målet med arbeidet er at høgskolen for fremtiden i større grad anvender studentenes kapasitet i utdanningen. Et langsiktig mål er at studenter i større grad vil se hverandre som ressurspersoner i tilegnelsen av sykepleiefaget, og særlig i utarbeidelsen av skriftlige tekster.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDiakonissehjemmets høgskolenb_NO
dc.relation.ispartofseriesDiakonissehjemmets høgskole;Småskrift;2/2006
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.subjectskrivingnb_NO
dc.subjectfagteksternb_NO
dc.subjectsykepleierutdanningnb_NO
dc.titleSkriving av fagtekster.nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber26 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge