dc.contributor.author | Kuven, Britt Moene | |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T11:02:13Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T11:02:13Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.isbn | 82-7928-071-5 | |
dc.identifier.issn | 1890-0437 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/301136 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten beskriver gjennomføringen av et skriveprosjekt i første studieår ved sykepleierutdanningen ved Diakonissehjemmet høgskole studieåret 2004/05. Hensikten med prosjektet er å få erfaring med hvordan studenter i sykepleierutdanningen kan dra nytte av hverandres tilbakemeldinger i skriveprosessen. Målet med arbeidet er at høgskolen for fremtiden i større grad anvender studentenes kapasitet i utdanningen. Et langsiktig mål er at studenter i større grad vil se hverandre som ressurspersoner i tilegnelsen av sykepleiefaget, og særlig i utarbeidelsen av skriftlige tekster. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Diakonissehjemmets høgskole | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Diakonissehjemmets høgskole;Småskrift;2/2006 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/ | * |
dc.subject | skriving | nb_NO |
dc.subject | fagtekster | nb_NO |
dc.subject | sykepleierutdanning | nb_NO |
dc.title | Skriving av fagtekster. | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 s. | nb_NO |