Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrunborg, Birgit
dc.contributor.authorHaaheim-Simonsen, Hedvik
dc.date.accessioned2015-08-26T09:06:34Z
dc.date.available2015-08-26T09:06:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-82-8048-152-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/297975
dc.description.abstractDet stilles krav til at det i høyere utdanninger bør være nær kontakt mellom forskning og undervisning (Frihet med ansvar Kunnskapsdepartementet, NOU 2000: 14). Kunnskapsdepartementet presiserer at studentene skal gis innsikt i - og lære å mestre- kunnskap på et avansert nivå. De skal være oppdatert om den nyeste utviklingen på eget fagfelt, noe som i praksis medfører at de også må lære om de nyeste forskningsresultatene på eget fagområde. Utfordringene med å tilrettelegge for at studentene lærer forskningsbaserte og oppdaterte måter å hjelpe personer i forflytningssituasjoner er derfor et prioritert område både i den teoretiske undervisningen og den praktiske oppfølgingen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDiakonhjemmet Høgskolenb_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport;3/2015
dc.subjectforflytningnb_NO
dc.subjectforflytningsteknikkernb_NO
dc.subjectforflytningsprosedyrernb_NO
dc.subjectutdanningnb_NO
dc.subjectsykepleiestudenternb_NO
dc.subjectpasienternb_NO
dc.subjectsykehusnb_NO
dc.subjectDiakonhjemmet sykehusnb_NO
dc.titleSamstemte forflytningsprosedyrer på høgskole og i praksisfelt. Et samarbeidsprosjekt mellom Diakonhjemmet Sykehus og Diakonhjemmet Høgskolenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber10 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel