Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSuadi, Rachel
dc.date.accessioned2021-07-09T12:10:12Z
dc.date.available2021-07-09T12:10:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2764063
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven belyses temaet brukermedvirkning i barnevernet gjennom problemstillingen: Hvilke faktorer og barrierer har betydning for å ivareta brukermedvirkning i samarbeidet mellom sosialarbeider og etniske minoritetsforeldre? For å besvare og vise til forskjellige aspekter ved problemstillingen benyttes litteraturstudie som baserer seg på både kvalitativ og kvantitativ forskning. Forskning på feltet problematiserer etniske minoritetsforeldres begrensede brukermedvirkning i barnevernet. I tillegg viser forskning til ulike faktorer som spiller en vesentlig rolle og har betydning i brukermedvirkningsprosessen. Samtidig kan de ulike faktorene fremstå som barrierer og vanskeliggjøre praktisering av brukermedvirkning. Dette skal jeg se nærmere på i denne oppgaven gjennom sosialarbeiderens og etniske minoritetsforeldres perspektiv.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherVID vitenskapelige høgskole. Osloen_US
dc.subjectsosialt arbeiden_US
dc.subjectbarnevernen_US
dc.subjectminoritetsforeldreen_US
dc.subjectbrukermedvirkningen_US
dc.titleBrukermedvirkning i barnevernet. Hvilke faktorer og barrierer har betydning for å ivareta brukermedvirkning i samarbeidet mellom sosialarbeider og etniske minoritetsforeldre?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber36en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel