Arbeidsgruppens forslag til PBL som pedagogisk metode i sykepleierutdanningen
dc.contributor.author | Aspholt, Olav | |
dc.contributor.author | Einarsen, Kari Anne | |
dc.contributor.author | Tresvik, Nina Jenny | |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T15:39:58Z | |
dc.date.available | 2018-06-25T15:39:58Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2502906 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Diakonissehjemmets høgskole. Sykepleierutdanningen | nb_NO |
dc.subject | problembasert læring | nb_NO |
dc.subject | PBL | nb_NO |
dc.subject | sykepleierutdanningen | nb_NO |
dc.subject | Diakonissehjemmets høgskole | nb_NO |
dc.subject | pedagogiske metoder | nb_NO |
dc.title | Arbeidsgruppens forslag til PBL som pedagogisk metode i sykepleierutdanningen | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |