Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBingen, Hanne Maria
dc.contributor.authorAasbrenn, Martin
dc.date.accessioned2012-12-12T09:48:38Z
dc.date.available2012-12-12T09:48:38Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1500-4538
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/98993
dc.description.abstractVi har over noen år arbeidet med å forbedre undervisningen i naturvitenskapelige fag for sykepleierstudenter ved å kombinere tradisjonelle undervisningsaktiviteter ansikt til ansikt med e-læringsaktiviteter. I denne artikkelen diskuterer vi asynkron, tekstbasert fagdiskusjon, som gjør at travle studenter kan delta i aktiv læring på tidspunktet og stedet som passer dem best. Inndeling av kullet i læringsgrupper på 510 studenter, tilrettelegging og veiledning for å gjøre deltidsstudentene trygge og aktive i fagdiskusjoner i tidsperiodene mellom samlingsukene på høgskolen samt tett oppfølging fra faglærere, ser ut til å bidra til bedre eksamensresultater.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherDet nasjonale kontakt- og informasjonsorgan for universitetspedagogikkno_NO
dc.subjecte-læringno_NO
dc.subjecthelseno_NO
dc.subjectfysiologino_NO
dc.subjectsykepleieno_NO
dc.subjectstudenterno_NO
dc.subjectundervisningno_NO
dc.titleFleksibel fagdiskusjonno_NO
dc.typeJournal articleno_NO
dc.typePeer reviewedno_NO
dc.source.pagenumbers. 16-31no_NO
dc.source.volume35no_NO
dc.source.journalUNIPEDno_NO
dc.source.issue3no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel