dc.contributor.author | Bingen, Hanne Maria | |
dc.date.accessioned | 2008-10-21T08:23:13Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98535 | |
dc.description.abstract | Prosjektet ”Nåla i posten” startet som en undring blant oss lærere om bruken av
informasjons- og kommunikasjonsteknologi, IKT i vårt undervisningstilbud til
deltidsstudentene. Vi hadde svært varierende erfaring med IKT, men felles for oss alle
var en fasinasjon for hva dette verktøyet kunne brukes til. | en |
dc.format.extent | 977151 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Diakonhjemmet Høgskole | en |
dc.relation.ispartofseries | 2008:5 | en |
dc.subject | IKT (Informasjons- og kommunikasjonsteknologi) | en |
dc.subject | undervisning | en |
dc.subject | sykepleie | en |
dc.subject | utdanning | en |
dc.subject | nettbasert | en |
dc.subject | stream | en |
dc.subject | kommunikasjon | en |
dc.subject | teknologi | en |
dc.title | Nåla i posten. En evaluering av IKT-støttet undervisning i sykepleieutdanningen med fokus på pedagogisk bruk av stream og nettbaserte kurs. | en |
dc.type | Research report | en |
dc.source.pagenumber | 124 s. | en |