Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLorentsen, Ingfrid Samset
dc.contributor.authorDespriee, Åshild
dc.contributor.authorSalvigsen, Therese
dc.contributor.authorAschjem, Siril
dc.contributor.authorGlavin, Kari
dc.date.accessioned2020-01-29T13:46:46Z
dc.date.available2020-01-29T13:46:46Z
dc.date.created2019-03-21T12:55:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationTidsskriftet sykepleien. 2018, 106 .nb_NO
dc.identifier.issn0806-7511
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2638641
dc.description.abstractForeldretreningsprogrammer kan fremme positive foreldreferdigheter og bedre samspillet mellom foreldre og barn i familier der det er fare for, eller der det allerede er, atferdsvansker. Hensikten med denne pilotstudien var å samle foreldre og kartlegge foreldrenes erfaringer etter at de deltok i en rådgivningsgruppe med fokus på tidlig innsats for barn i risiko (TIBIR).nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorsk Sykepleierforbundnb_NO
dc.relation.urihttps://sykepleien.no/forskning/2018/11/verktoyet-tibir-kan-gjore-foreldre-med-minoritetsbakgrunn-tryggere-i-rollen
dc.subjectfamiliernb_NO
dc.subjectforebyggingnb_NO
dc.subjecthelsestasjonernb_NO
dc.subjectinnvandrerenb_NO
dc.subjectkommunehelsetjenstennb_NO
dc.subjectforeldretreningnb_NO
dc.subjectbarnnb_NO
dc.subjectsamspillnb_NO
dc.subjectatferdsvanskernb_NO
dc.titleVerktøyet TIBIR kan gjøre foreldre med minoritetsbakgrunn tryggere i rollen.nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber1-17nb_NO
dc.source.volume106nb_NO
dc.source.journalTidsskriftet sykepleiennb_NO
dc.identifier.doi10.4220/Sykepleiens.2018.73056
dc.identifier.cristin1686695
cristin.unitcode251,3,0,0
cristin.unitnameFakultet for helsefag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel