Hvordan kan ungdomsskolen ivareta den tospråklige elev sosialt, i møte med lærere og elevgruppe? : slik at elevene opplever seg inkludert, og slik at læreren bidrar til elevens inkludering
dc.contributor.author | Erland, Gretha | |
dc.date.accessioned | 2017-09-19T14:18:22Z | |
dc.date.available | 2017-09-19T14:18:22Z | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2455604 | |
dc.description | Master's thesis in intercultural studies. VID Specialized University, Stavanger, May 2017 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | school | nb_NO |
dc.subject | youth | nb_NO |
dc.subject | teachers | nb_NO |
dc.subject | bilinguality | nb_NO |
dc.title | Hvordan kan ungdomsskolen ivareta den tospråklige elev sosialt, i møte med lærere og elevgruppe? : slik at elevene opplever seg inkludert, og slik at læreren bidrar til elevens inkludering | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 90 bl. | nb_NO |
dc.description.localcode | Mv 17 Sc | nb_NO |