Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorErland, Gretha
dc.date.accessioned2017-09-19T14:18:22Z
dc.date.available2017-09-19T14:18:22Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2455604
dc.descriptionMaster's thesis in intercultural studies. VID Specialized University, Stavanger, May 2017nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectschoolnb_NO
dc.subjectyouthnb_NO
dc.subjectteachersnb_NO
dc.subjectbilingualitynb_NO
dc.titleHvordan kan ungdomsskolen ivareta den tospråklige elev sosialt, i møte med lærere og elevgruppe? : slik at elevene opplever seg inkludert, og slik at læreren bidrar til elevens inkluderingnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200nb_NO
dc.source.pagenumber90 bl.nb_NO
dc.description.localcodeMv 17 Scnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel