Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEikemo, Silje Bergliot
dc.date.accessioned2017-03-27T08:41:32Z
dc.date.available2017-03-27T08:41:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2435397
dc.descriptionFagoppgave i Tverrfaglig videreutdanning i veiledning - 6o studiepoeng. 2016nb_NO
dc.description.abstractFagoppgaven er skrevet med bakgrunn i en gruppeveiledning av medstudenter hvor forfatteren var veileder. Tittelen på oppgaven «Å være med seg selv sammen med andre- veileders stemme i en gruppeveiledning» er dekkende for oppgavens innhold. Hovedfokuset i oppgaven omhandler hvordan veileder kan være oppmerksomt tilstede i sitt indre landskap, og samtidig være nærværende og sansevar i møte med og sammen med gruppen. Videre fokus i oppgaven er kommunikasjon i gruppen og med et særskilt fokus på veileders stemme. Forfatteren utforsker hva som kan være bakgrunnen for at hun valgte å dele det hun delte ved blant annet å belyse karakteristika ved veiledningsgruppen. Forfatteren reflekterer over hvilke muligheter og begrensinger som var tilstede i gruppeveiledningen, og knytter oppdagelsene og erfaringene til relevant teori.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectgestaltveiledningnb_NO
dc.subjectgruppeveiledningnb_NO
dc.subjectgruppestørrelsenb_NO
dc.subjectdialognb_NO
dc.subjectBohmnb_NO
dc.subjectkonfluensnb_NO
dc.subjecthøflighetnb_NO
dc.subjectawarenessnb_NO
dc.subjectgjenkjenningnb_NO
dc.subjectstemmenb_NO
dc.title"Å være med seg selv sammen med andre – veileders stemme i en gruppeveiledning”nb_NO
dc.typeStudent paper, othersnb_NO
dc.source.pagenumber34 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel