Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHoemsnes, Karin
dc.date.accessioned2016-09-30T11:27:17Z
dc.date.available2016-09-30T11:27:17Z
dc.date.issued2016-09-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2412240
dc.description.abstractTema for denne studien er Barn i familieterapi, og formålet er å få kunnskap om hvordan barn opplever bruk av terapeutiske brev i familieterapi, som en del av den terapeutiske prosess. Problemstillingen for studien er: Hvordan opplever barn bruk av terapeutiske brev i familieterapi? Barns deltakelse i familieterapi er et aktuelt tema, men barnets rolle og opplevelse blir ofte utelatt både når det gjelder klinisk arbeid og forskning. Ved å bruke terapeutiske brev skildrer man barnets historie, og har fokus på å dokumentere nye fortellende historier om barnet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectstudentarbeidernb_NO
dc.subjectfamilieterapinb_NO
dc.subjectsystemisk praksisnb_NO
dc.subjectbarnnb_NO
dc.subjectterapeutiske brevnb_NO
dc.subjectbrevnb_NO
dc.titleBarn i familieterapi. Bruk av terapeutiske brevnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber69 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel