Show simple item record

dc.contributor.authorSkredsvig, Heidi Stordalen
dc.date.accessioned2016-09-29T10:28:51Z
dc.date.available2016-09-29T10:28:51Z
dc.date.issued2016-09-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2411775
dc.description.abstractDette forskningsprosjektet handler om å få kunnskap om hva ungdom selv beskriver som viktig i relasjonen mellom seg og veileder, med hensyn til deres endringsprosesser, og innenfor rammene av NAV sitt oppfølgingstiltak «Aktiv Ungdom 16 – 24 år». Tiltaket gjennomføres per i dag av Nordic Academy, en privat tiltaksarrangør, der jeg arbeider som faglig leder. Forskingsprosjektet vil være relevant for fagpersoner som jobber med ungdom, og som ønsker bidrag fra hovedpersonene selv. Problemstillingene for forskningsprosjektet er: Hva beskriver ungdom i NAV-tiltaket «Aktiv Ungdom 16 – 24 år» som viktig i relasjonen mellom seg og veileder som har betydning for deres endringsprosesser.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectstudentarbeidernb_NO
dc.subjectfamilieterapinb_NO
dc.subjectsystemisk praksisnb_NO
dc.subjectungdomnb_NO
dc.subjectNAVnb_NO
dc.subjectAktiv Ungdom 16 – 24 årnb_NO
dc.subjectNordic Academynb_NO
dc.title«Hva er’e som funker?» En studie av hva ungdommer beskriver som viktig i relasjonen mellom seg og veileder i NAV-tiltaket «Aktiv Ungdom, 16-24 år», og som har betydning for deres endringsprosesser.nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber95 s.nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record