Veiledning av fosterforeldre. Veilederrollens flertydighet og fosterforeldrenes autonomi.
dc.contributor.author | Østvik, Anne-Berit | |
dc.date.accessioned | 2011-09-13T11:50:03Z | |
dc.date.available | 2011-09-13T11:50:03Z | |
dc.date.issued | 2011-09-13T11:50:03Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/98294 | |
dc.description.abstract | Denne undersøkelsen tar utgangspunkt i historiene til tre veiledere og to fosterforeldre fra hver sin fosterfamilie. Veilederne jobber henholdsvis i kommunalt barnevern, statlig barnevern (Bufetat) og i en privat virksomhet. Informantene forteller hvordan de opplever rollene som veileder og fosterforeldre og relasjonen til hverandre. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | studentarbeider | en_US |
dc.subject | familieterapi | en_US |
dc.subject | veiledning | en_US |
dc.subject | autonomi | en_US |
dc.subject | fosterforeldre | en_US |
dc.title | Veiledning av fosterforeldre. Veilederrollens flertydighet og fosterforeldrenes autonomi. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 94 s. | en_US |