Barn som opplever samlivsbrudd. Hvordan kan vi som vernepleiere bidra til å forebygge negative konsekvenser for barns utvikling? Hvilke beskyttelsesfaktorer kan vi ha fokus på i møte med barn i ulike aldre som opplever samlivsbrudd?
dc.contributor.author | Koppang, Aina | |
dc.contributor.author | Søyland, Barbro Westerheim | |
dc.contributor.author | Eriksen, Hilde | |
dc.contributor.author | Hovin, Magnhild Halsnes | |
dc.contributor.author | Aarsand, Åse Nærheim | |
dc.date.accessioned | 2012-10-15T12:34:32Z | |
dc.date.available | 2012-10-15T12:34:32Z | |
dc.date.issued | 2012-10-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/97994 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | samlivsbrudd | no_NO |
dc.subject | barn | no_NO |
dc.subject | utvikling | no_NO |
dc.subject | vernepleie | no_NO |
dc.subject | studentarbeider | no_NO |
dc.subject | litteraturstudier | |
dc.title | Barn som opplever samlivsbrudd. Hvordan kan vi som vernepleiere bidra til å forebygge negative konsekvenser for barns utvikling? Hvilke beskyttelsesfaktorer kan vi ha fokus på i møte med barn i ulike aldre som opplever samlivsbrudd? | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 51 s. | no_NO |