dc.contributor.author | Austnaberg, Hans | |
dc.date.accessioned | 2020-11-13T14:08:03Z | |
dc.date.available | 2020-11-13T14:08:03Z | |
dc.date.created | 2019-09-19T09:27:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Tidsskrift for praktisk teologi. 2019, 36 (1), 51-61. | en_US |
dc.identifier.issn | 1893-4773 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2687865 | |
dc.description.abstract | Dåpssamlinga er eit viktig møtepunkt mellom dåpsforeldre og kyrkja. I artikkelen avgrensar eg meg til å undersøka korleis prest og kateket legg opp samlingane og spør korleis formidling, sosialisering og aktiv deltaking samverkar i opplegget. Artikkelen byggjer på eit empirisk materiale som er kome i stand gjennom observasjon av dåpssamlingar og kvalitative forskingsintervju i seks kyrkjelydar i to bispedømme. Fokus i presentasjonen og drøftingane er kva kunnskaps- og læringssyn som ligg under og pregar opplegget for dåpssamlingane. Sjølv om sosialisering og aktiv deltaking er ein del av dåpssamlingane, finn eg at dei er sterkt prega av det eg i artikkelen kallar formidling og utfordringa er særleg å involvera dåpsforeldra meir i dialog. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | MF vitenskapelig høyskole | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | |
dc.title | Dåpssamlingar i Den norske kyrkja | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 51-61 | en_US |
dc.source.volume | 36 | en_US |
dc.source.journal | Tidsskrift for praktisk teologi | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.48626/tpt.v36i1.5365 | |
dc.identifier.cristin | 1726543 | |
cristin.unitcode | 251,1,0,0 | |
cristin.unitname | Fakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | postprint | |
cristin.qualitycode | 1 | |