Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBuljubasic, Amina
dc.date.accessioned2017-03-14T12:32:33Z
dc.date.available2017-03-14T12:32:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2434066
dc.description.abstractMed dagens innvandrertall i Norge som vokser, vokser også behovet for bruk av tolk i offentlige instanser, herunder NAV som er en avgjørende instans i det sosialfaglige feltet. Introduksjonsprogrammet som er et kommunalt tilbud, som hovedsakelig er inn under NAV, tilbyr tjenester til nyankomne innvandrere for å bidra i deres integreringsprosess. Dette innebærer et tett samarbeid med brukere som har svært lite eller ingen norskkunnskaper. Behovet for tolk er stort for å kunne kommunisere med brukerne i introduksjonsprogrammetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherVID vitenskapelige høgskole. Diakonhjemmet Oslonb_NO
dc.subjectsosialt arbeidnb_NO
dc.subjecttolknb_NO
dc.subjectkommunikasjonnb_NO
dc.subjectinnvandrerenb_NO
dc.subjectNAVnb_NO
dc.subjectintegreringnb_NO
dc.subjectstudentarbeider
dc.titleBruk av tolk i introduksjonsprogrammet. Forhold som har betydning for kvaliteten på kommunikasjonen via en tredjepartnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber83nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel