Barnevernledelse i et kompetanseperspektiv. En kvalitativ undersøkelse av barnevernlederes kompetansebehov
dc.contributor.author | Nordby, Gro Sannes | |
dc.date.accessioned | 2016-09-20T12:30:25Z | |
dc.date.available | 2016-09-20T12:30:25Z | |
dc.date.issued | 2016-09-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2408747 | |
dc.description.abstract | Teamet for denne masteroppgaven er barnevernlederes kompetansebehov. Formålet med studien er å løfte frem barnevernlederes eget syn på kompleksitet i arbeidet og deres opplevde kompetansebehov som barnevernledere. Problemstillingen er: Hvilken kompetanse mener barnevernledere er viktig å ha som leder av en kommunal barneverntjeneste? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | studentarbeider | nb_NO |
dc.subject | verdibasert ledelse | nb_NO |
dc.subject | ledelse | nb_NO |
dc.subject | barnevernledelse | nb_NO |
dc.subject | barnevern | nb_NO |
dc.subject | kompetanse | nb_NO |
dc.subject | lederkompetanse | nb_NO |
dc.title | Barnevernledelse i et kompetanseperspektiv. En kvalitativ undersøkelse av barnevernlederes kompetansebehov | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 s. | nb_NO |