Hvordan beskriver NAV-ansatte at systemisk veiledning påvirker deres møter med brukerne?Veiledning på egen arbeidsplass- en forskjell som gjør en forskjell?
dc.contributor.author | Krogen, Tine Dahlskås | |
dc.date.accessioned | 2014-08-25T10:40:15Z | |
dc.date.available | 2014-08-25T10:40:15Z | |
dc.date.issued | 2014-08-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/217994 | |
dc.description.abstract | I denne masteroppgaven har jeg fulgt et veiledningsprosjekt hos NAV. 30 medarbeidere ved et NAV - kontor på Østlandet har i et år deltatt i et relativt stort veiledningsprosjekt. Denne oppgaven handler om hvordan det er for noen NAV-ansatte å delta i et slikt prosjekt, hva som skal til for at det blir meningsfylt, og ikke minst hva som skal til for at den kunnskap som dannes i prosjektet, kan videreføres i deltakernes praksis og i deres møte med brukere. Oppgavens problemstilling er «Hvordan beskriver NAV-ansatte at systemisk veiledning påvirker deres møter med brukerne?» | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | studentarbeider | nb_NO |
dc.subject | familieterapi | nb_NO |
dc.subject | systemisk praksis | nb_NO |
dc.subject | NAV-ansatte | nb_NO |
dc.subject | systemisk veiledning | nb_NO |
dc.subject | NAV | nb_NO |
dc.title | Hvordan beskriver NAV-ansatte at systemisk veiledning påvirker deres møter med brukerne?Veiledning på egen arbeidsplass- en forskjell som gjør en forskjell? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 s. | nb_NO |