Mor og barn med ADHD. Hvordan snakkes håp frem i mødres narrativer?
dc.contributor.author | Bjørnstad, Helle | |
dc.date.accessioned | 2014-08-25T08:31:44Z | |
dc.date.available | 2014-08-25T08:31:44Z | |
dc.date.issued | 2014-08-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/217972 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven er en kvalitativ studie basert på intervjuer med fire informanter. Informantene er alle mødre til barn med ADHD- diagnose og har selv fått samme diagnose i voksen alder. Mitt ontologiske og epistomologiske ståsted er innenfor det sosialkonstruksjonistiske paradigmet. Intervjuene er transkribert og utgjør materialet til analysen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | studentarbeider | nb_NO |
dc.subject | familieterapi | nb_NO |
dc.subject | systemisk praksis | nb_NO |
dc.subject | ADHD | nb_NO |
dc.subject | mødre | nb_NO |
dc.subject | barn | nb_NO |
dc.subject | håp | nb_NO |
dc.title | Mor og barn med ADHD. Hvordan snakkes håp frem i mødres narrativer? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 88 s. | nb_NO |